Yritys

Pakkaukset muuntuvat brändin rajoissa

Kun uusi tuote lanseerataan markkinoille, sen on täytettävä sekä valmistajansa brändin vaatimukset että palveltava kuluttajaa ja kauppaa. Fiskarsin pakkaussuunnittelutiimin työnä on sovittaa nämä kriteerit yhteen. »

Trendi

Suomalaiset lajittelevat kuuliaisesti

Kuluttajat lajittelevat pakkausjätettä mielellään, mutta se ei saisi olla liian hankalaa. Kodissa pitäisi olla riittävät tilat eri jäte­tyypeille. Nämä selvisivät Pakkaustutkimus PTR ry:n laadullisesta lajittelu­tutkimuksesta. »

in English

Packaging follows the brand

When a new product is launched on the market, it must meet the requirements of the manufacturer’s brand as well as those of consumers and the retail sector. At Fiskars, the packaging design team is responsible for meeting these challenging requirements. »

in English

The wooden pallet is a hard worker

Millions of wooden packages are in circulation in Finland. A large number of pallets are in the category of wooden packaging, and an equally large number of related logistics systems. The recycling fee is only paid on wooden packaging entered into the market, i.e. new or imported, but not reused, wooden packaging. »

The package tells the product’s story

Yritys

Pakkaus kertoo tuotteen tarinan

Erottautuminen muista on kosmetiikka-alalla elinehto. Jotta tuote päätyy kuluttajan ostoskoriin, on pakkauksen ulkoasun poikettava edukseen ja kerrottava brändin tarina selkeästi. »